Музичне мистецтво
Підручник Л.М.Масол, Л.С.Аристова (Завантажити тут!)
13.03, 20.03 Тема: "Мюзикл".Опрацювати матеріал підручника с.96-102
Мюзикл. (завантажити та опрацювати)
Мюзикл "Нотр-Дам де Пари"
Мюзикл «Король прайда (Король лев)»
Фр. з м/ф-мюзиклу "Незнайка з нашого двору"
Пісня "Лебеді" +
Пісня "Лебеді" -
Виконати тестові завдання (завантажити)
03.04 Тема: "Музика в мультиплікації".
Опрацювати матеріал підручника с.103-105
Послухати Поль Дюк, симфонічне сцерцо "Учень чарівника"
Послухати І. Стравинського "Весна священа"
Гей, ви, козаченьки у виконанні Н.Яремчука
Гей, ви, козаченьки караоке
10.04 Тема: "Музика в мультиплікації".
Опрацювати матеріал підручника с.106-111
Переглянути фрагмент з м/ф "Про козаків"
Переглянути мультфільм "Лікар Айболить"
Переглянути мульфільм "Пригоди капітана Врунгеля"
Гей, ви, козаченьки - караоке
Виконати тестові завдання до теми "Музика в мультиплікації"
17.04 Тема: "Електронна музика".
Опрацювати матеріал підручника с.112-114
Послухати Карла Штокхаузена, цикл «Звук 24 години дня 13 Космічні пульси»
Пісня ""Жити, щоб веселіш" (+) з текстом
24.04 Тема: "Електронна музика".
Опрацювати матеріал підручника с.116-118
Текст пісні "Жити, щоб веселіш"
Фонограма-мінус пісні "Жити, щоб веселіш"
08.05 Тема: "Святкова й розважальна музика"
Опрацювати матеріал підручника с.119-124
Послухати Г.Ф Генделя сюїту "Музика для королівського феєрверку"
Пісня "Кольорова планета"
15.05 Тема: "Святкова й розважальна музика"
Опрацювати матеріал підручника с.125-127
Прослухати Отторіно Респігі "Фонтани Рима"
"Кольорова планета" А.Побужанської - караоке
22.05 Перевірте свої досягнення
Виконати підсумковий тест в робочому зошиті, результати надіслати на вайбер.
29.05 Урок-концерт.
Записати відео, де ви співаєте пісню з вивчених тем. Надіслати у групу 7 клас (вайбер)
Зарубіжна література
13.03 Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О.Генрі "Дари волхвів" - прочитати та аналізувати.
19.03 Новела "Останній листок" - гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього.
31.03, 02.04 Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця". Роль елементів фантастики у новелі.
Опрацювати матеріал підручника на с.241-248
Відеоурок
Герберт Велс. Чарівна крамниця (Аудіокнига)
Презентація для уроку
07.04 Рюноске Акутагава. "Павутинка". Рюноске Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї про японську справедливість у новелі "Павутинка"
Опрацювати матеріал підручника на с.248-252
Опрацювати урок!
09.04 Написати твір на тему: "Заради чого варто жертвувати своїм життям?"
або "Про що міг би розповісти останній листок".
Для перевірки твори надіслати на Viber або електронну пошту ola.maks.b@gmail.com
14.04 Урок позакласного читання. Е.Хемінгуей "Кішка на дошці"
Переглянути відеоролик
16.04 Сучасна література. Я і світ. Айзек Азімов "Фах". Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
Опрацювати відеоурок
Опрацювати матеріал підручника на с.241-248
Відеоурок
Герберт Велс. Чарівна крамниця (Аудіокнига)
Презентація для уроку
07.04 Рюноске Акутагава. "Павутинка". Рюноске Акутагава - майстер японської новели. Втілення ідеї про японську справедливість у новелі "Павутинка"
Опрацювати матеріал підручника на с.248-252
Опрацювати урок!
09.04 Написати твір на тему: "Заради чого варто жертвувати своїм життям?"
або "Про що міг би розповісти останній листок".
Для перевірки твори надіслати на Viber або електронну пошту ola.maks.b@gmail.com
14.04 Урок позакласного читання. Е.Хемінгуей "Кішка на дошці"
Переглянути відеоролик
16.04 Сучасна література. Я і світ. Айзек Азімов "Фах". Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини.
Опрацювати відеоурок
Опрацювати презентацію
Розгадавши кросворд, з’ясуєте, який фах мріяв отримати головний герой оповідання
20.04 Розуміння сутності культури і освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчо уяви, моральних цінностей у оповіданні "Фах".
1. Переглянути відеоролик
2. Опрацювати презентацію
3. Написати в робочому зошиті твір-роздум на тему: "Моє бачення освіти майбутнього".
23.04 Діана Вінн Джонс."Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі.
1. Переглянути відеоролик
2. Опрацювати презентацію
3. Прочитати уривки з твору с.258 -265.
27.04 Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.
Виконати тестові завдання
Виконати завдання з підручника на с.270
30.04 Корнелія Функе. "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книги у творі. Образ Мегі - дівчинки, котра любить читати.
Переглянути відеоролик
Переглянути буктрейлер "Чорнильне серце"
Заповнити анкету головної героїні (в робочому зошиті))
04.05 Пригоди і духовне випробування Мегі. Поєднання уявного і реального світів у "Чорнильному серці".
Опрацювати відеоролик
Виконати завдання на с.268
07.05 Контрольна робота. Тестові завдання Виконати у робочому зошиті, для перевірки надіслати на вайбер.
12.05 Урок-розум. "Краса чистих людських взаємин" (за змістом вивчених літературних творів).
Написати твір-роздум "Уроки доброти, які я винесла під час вивчення літературних творів у 7 класі"
14.05 Сучасна зарубіжна поезія.
Виконати завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=635948
21.05 Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Завершення ІІ семестру.
Виконати завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=310696
Розгадавши кросворд, з’ясуєте, який фах мріяв отримати головний герой оповідання
20.04 Розуміння сутності культури і освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчо уяви, моральних цінностей у оповіданні "Фах".
1. Переглянути відеоролик
2. Опрацювати презентацію
3. Написати в робочому зошиті твір-роздум на тему: "Моє бачення освіти майбутнього".
23.04 Діана Вінн Джонс."Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі.
1. Переглянути відеоролик
2. Опрацювати презентацію
3. Прочитати уривки з твору с.258 -265.
27.04 Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.
Виконати тестові завдання
Виконати завдання з підручника на с.270
30.04 Корнелія Функе. "Чорнильне серце". Тема "оживлення" книги у творі. Образ Мегі - дівчинки, котра любить читати.
Переглянути відеоролик
Переглянути буктрейлер "Чорнильне серце"
Заповнити анкету головної героїні (в робочому зошиті))
04.05 Пригоди і духовне випробування Мегі. Поєднання уявного і реального світів у "Чорнильному серці".
Опрацювати відеоролик
Виконати завдання на с.268
07.05 Контрольна робота. Тестові завдання Виконати у робочому зошиті, для перевірки надіслати на вайбер.
12.05 Урок-розум. "Краса чистих людських взаємин" (за змістом вивчених літературних творів).
Написати твір-роздум "Уроки доброти, які я винесла під час вивчення літературних творів у 7 класі"
14.05 Сучасна зарубіжна поезія.
Виконати завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=635948
21.05 Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Завершення ІІ семестру.
Виконати завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=310696
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
18.03 Усвідомлення відповідальності за долю народу.
1. Опрацювати матеріал підручника с.165-171
01.04 Славні постаті українського народу. Прп.Антоній і Феодосій Печерські
1. Опрацювати матеріал підручника с.172-177
2. Опорна схема
08.04 Відродження української духовності у ХХ ст. Руйнування релігійного життя в Україні у ХХст.
1. Опрацювати матеріал підручника с.178-183
15.04, 22. 04 Християнські символи у традиціях і культурі українського народу.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 184-200
2. Опрацювати схему
Переглянути історію про Ісуса для дітей
29. 04 Христос - Дорога, Правда і Життя. Наслідування Христа. Важливість етичних цінностей християнства.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 201-205
2. Опрацювати схему
06. 05 Ісус і діти.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 206-210
2. 2. Опрацювати схему
3. Написати твір-роздум "Чому я хочу йти слідами Христа?"
13. 05, 20.05 Молодь - майбутнє Церкви і держави. "Добра людина з доброго скарбу добре виносить..." Притча про світло для світу Мт. 5:14-16
1. Опрацювати матеріал підручника с. 211-216
2. Опорна схема
27.05 Підсумковий урок
Виконати завдання підсумкового уроку
15.04, 22. 04 Християнські символи у традиціях і культурі українського народу.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 184-200
2. Опрацювати схему
Переглянути історію про Ісуса для дітей
29. 04 Христос - Дорога, Правда і Життя. Наслідування Христа. Важливість етичних цінностей християнства.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 201-205
2. Опрацювати схему
06. 05 Ісус і діти.
1. Опрацювати матеріал підручника с. 206-210
2. 2. Опрацювати схему
3. Написати твір-роздум "Чому я хочу йти слідами Христа?"
13. 05, 20.05 Молодь - майбутнє Церкви і держави. "Добра людина з доброго скарбу добре виносить..." Притча про світло для світу Мт. 5:14-16
1. Опрацювати матеріал підручника с. 211-216
2. Опорна схема
27.05 Підсумковий урок
Виконати завдання підсумкового уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар