МИСТЕЦТВО
18.03 Українські пам'ятки класицизму.
Опрацювати § 26
Написати конспект до статті "Українські пам'ятки класицизму" (щоб завантажити, натисни тут)
01.04 Стиль романтизм.
Опрацювати § 27
Виконати цікаву вправу
08.04 Стиль романтизм у живописі.
Опрацювати § 28
Виконати цікаве завдання
15.04 Стиль романтизм у музиці та театрі.
Опрацювати § 29
Опрацювати відеоурок
Виконати тестові завдання
22.04 Стиль реалізм.
Опрацювати § 30
Переглянути відеоролик. Стиль реалізм в архітектурі.
Переглянути відеоролик. Стиль реалізм в скульптурі.
29.04 Стиль реалізм в живописі, музиці та театральному мистецтві.
Опрацювати § 31
Опрацювати відеролик "Живопис реалізму"
Переглянути "Віденський вальс" Й.Штрауса
Прослухати Жоржа Бізе увертюру до опери "Кармен"
Опрацювати презентацію
06.05 Романтизм і реалізм в українському мистецтві.
Опрацювати § 32
Опрацювати відеоролик "Українські пам'ятки реалізму"
Опрацювати відеоролик "Українські пам'ятки романтизму"
13.05 Романтизм та реалізм у світовій культурі.
Опрацювати § 33
Виконати тестові завдання
20.05 Стилі і напрями в різних видах мистецтва.
Опрацювати § 34
Виконати тестові завдання
1. Виконати підсумковий тест за ІІ семестр
2. Подорожуємо, не виходячи з дому. віртуальні екскурсії музеями світу:
Національна галерея мистецтв. Вашингтон
Версальський палац. Версаль
Стара національна галерея. Берлін
Музей Акрополя. Афіни
Опрацювати § 26
Написати конспект до статті "Українські пам'ятки класицизму" (щоб завантажити, натисни тут)
01.04 Стиль романтизм.
Опрацювати § 27
Виконати цікаву вправу
08.04 Стиль романтизм у живописі.
Опрацювати § 28
Виконати цікаве завдання
15.04 Стиль романтизм у музиці та театрі.
Опрацювати § 29
Опрацювати відеоурок
Виконати тестові завдання
22.04 Стиль реалізм.
Опрацювати § 30
Переглянути відеоролик. Стиль реалізм в архітектурі.
Переглянути відеоролик. Стиль реалізм в скульптурі.
29.04 Стиль реалізм в живописі, музиці та театральному мистецтві.
Опрацювати § 31
Опрацювати відеролик "Живопис реалізму"
Переглянути "Віденський вальс" Й.Штрауса
Прослухати Жоржа Бізе увертюру до опери "Кармен"
Опрацювати презентацію
06.05 Романтизм і реалізм в українському мистецтві.
Опрацювати § 32
Опрацювати відеоролик "Українські пам'ятки реалізму"
Опрацювати відеоролик "Українські пам'ятки романтизму"
13.05 Романтизм та реалізм у світовій культурі.
Опрацювати § 33
Виконати тестові завдання
20.05 Стилі і напрями в різних видах мистецтва.
Опрацювати § 34
Виконати тестові завдання
27.05 Віртуальна мандрівка до музеїв світу. Підсумковий урок.
1. Виконати підсумковий тест за ІІ семестр
2. Подорожуємо, не виходячи з дому. віртуальні екскурсії музеями світу:
Національна галерея мистецтв. Вашингтон
Версальський палац. Версаль
Стара національна галерея. Берлін
Музей Акрополя. Афіни
ОСНОВИ ХРИСТИЯНСЬКОЇ ЕТИКИ
13.03 Не свідчи неправдиво на ближнього Твого Вих.20,16
20.03 Обов'язок виправити заподіяну шкоду.
Завантажити матеріали до уроку та опрацювати Напиши твір тему: «Як виправити шкоду, заподіяну ближньому?»
03.04 10.04 Не пожадай того, що є власністю ближнього твого. Не пожадай жінки ближнього твого Вих.20,17
Опрацювати Мт. 6: 19-21; Мт. 15: 18-19.
1. Завантажити матеріали до уроку та опрацювати
2. Завантажити та опрацювати
3. Завантажити та опрацювати
03.04 10.04 Не пожадай того, що є власністю ближнього твого. Не пожадай жінки ближнього твого Вих.20,17
Опрацювати Мт. 6: 19-21; Мт. 15: 18-19.
1. Завантажити матеріали до уроку та опрацювати
2. Завантажити та опрацювати
3. Завантажити та опрацювати
17.04 Підсумковий урок. Виконати підсумкові тестові завдання . Тестові завдання. Завантажити!
24.04 Заповідь любові до Бога. Заповідь любові до ближнього (Лк. 10,27; Мк.12, 30-31)Опрацювати § 27,28; Мт. 25,40; 1 Йн. 2, 7-11;1 Йн. 4, 20-21.
08.05 Ісус Христос - Учитель Опрацювати § 29 Лк.6, 36-37; Лк.22, 42-44
15.05 Ісус - Христос виконавець заповіді любові. Опрацювати § 29 . Опиши приклади любові, які подав Ісус людям.
22.05 Підсумковий урок "Хто любить Бога, той виконує заповіді Його"
Виконати завдання (завантажити) Результати надіслати на вайбер.
22.05 Підсумковий урок "Хто любить Бога, той виконує заповіді Його"
Виконати завдання (завантажити) Результати надіслати на вайбер.
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Назвати ознаки класицизму, дати визначення поняття
«комедія» (усно), знайти ознаки комедії у творі «Міщанин-шляхтич». С. 239-244
Опрацювати відеоурок
Опрацювати відеоурок
19.03 Тематика і проблематика комедії «Міщанин-шляхтич».
Вміти переказувати зміст комедії і аналізувати
комедію, назвати основні теми і проблеми комедії
31.03 Основні образи комедії «Міщанин-шляхтич». Засоби комічного та їх роль у втіленні авторського задуму.
Зробити порівняльну характеристику персонажів
комедії, дати відповідь на питання; Як у творі реалізована важлива настанова
класицизму – виховати глядача? С. 254-255
02.04 Контрольний твір за комедією Ж.-Б. Мольєра «Міщанин-шляхтич». Теми на вибір:
1. «Сміючись,
він правду говорив…».
2. Гостре вістря
мольєрівської сатири.
3. Чи застаріла комедія
Мольєра «Міщанин-шляхтич»?
4. Хто з героїв комедії і чому викликає вашу
симпатію?
Друге квітня
Дистанційний контрольний твір
Тема твору
УВАГА! Контрольний твір пишемо на здвоєному листочку, щоб потім можна було його вставити у зошит для контрольних робіт.
НЕ ВИКИДАТИ! Для перевірки вислати мені на Viber!
07.04 Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Людські взаємини, моральнні цінносиі в казці-притчі "Маленький принц".
Опрацювати матеріал підручника с.260-270
Опрацювати презентацію
Виписати цитати з казки-притчі А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц" (мудрі вислови) .
09.04 Філософський зміст твору "Маленький принц" Антуана де Сент-Екзюпері
Скласти схему подорожей Маленького принца.
Виконати тестові завдання
у робочому зошиті за посиланням - https://naurok.com.ua/test/a-de-sent-ekzyuperi-malenkiy-princ-3743.html Результати відправити мені на Viber
14. 04 Художні образи казки-притчі "Маленький принц". Антуана де Сент-Екзюпері.
1. Опрацювати відеоролик (цитати)
2. Переглянути фільм "Маленький принц"
3. Виконати вікторину до твору "Маленький принц"
4. Скласти літературний пазл
16.04 Річард Бах "Чайка Джонатан Лінгвістон". Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Втілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.
1. Опрацювати презентацію
2. Переглянути буктрейлер до притчі "Чайка Джонатан Лівінгстон"
3. Опрацювати матеріа підручника с.270-280
21.04 Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
1.Виконати тестові завдання
14. 04 Художні образи казки-притчі "Маленький принц". Антуана де Сент-Екзюпері.
1. Опрацювати відеоролик (цитати)
2. Переглянути фільм "Маленький принц"
3. Виконати вікторину до твору "Маленький принц"
4. Скласти літературний пазл
16.04 Річард Бах "Чайка Джонатан Лінгвістон". Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Втілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.
1. Опрацювати презентацію
2. Переглянути буктрейлер до притчі "Чайка Джонатан Лівінгстон"
3. Опрацювати матеріа підручника с.270-280
21.04 Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
1.Виконати тестові завдання
Відповідати на питання10-15(с.315).
23.04 Барбара Космовська "Буба", "Буба: мертвий сезон" (один за вибором.) Художній світ Б.Космовської. Батьки - діти, діти - онуки.
1. Опрацювати матеріал підручника с.281-282
2. Переглянути ЕКСПРЕС-УРОК
28.04 Ідея поваги і любові до людини. Сімейні цінності у творі Б.Космовської "Буба", "Буба: мертвий сезон".
1. Опрацювати анкету-характеристику Буби
2. Опрацювати запитання та завдання на с. 283
30.04 Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Учителька та її учні: два погляди на один світ.
Переглягути буктрейлер «Коли відпочивають янголи» (Марина Аромштам)
Прочитати повість - скорочено
05.05 Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляху в житті тощо).
1. Виконати тестові завдання
2. Опрацювати запитання та завдання на с. 284
12.05 КР "Література ХХ-ХІ століть".
Виконати контрольний тест
14.05 Ульф Старк "Диваки і зануди" або Шведер Оса Ган "Сни шовкопряда".
Завдання: прочитати один із творів; записати у зошиті, які проблеми порушує автор; написати свої враження ві твору.
19.05 УРЗМ Урок-роздум "Виховна роль літератури"
Напишіть есе-роздум на тему: "У чому повчальність підліткової літератури" (1-1,5 сторінок тексту, звертатиму увагу на власні думки, а не з інтернету)
21.05 Узагальнення та систематизація вивченого протягом року навчального матеріалу.
Виконати підсумкові завдання
26.05 "Альбом добрих побажань від літературних героїв вивчених художніх творів"
1. Опрацювати матеріал підручника с.281-282
2. Переглянути ЕКСПРЕС-УРОК
28.04 Ідея поваги і любові до людини. Сімейні цінності у творі Б.Космовської "Буба", "Буба: мертвий сезон".
1. Опрацювати анкету-характеристику Буби
2. Опрацювати запитання та завдання на с. 283
30.04 Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Учителька та її учні: два погляди на один світ.
Переглягути буктрейлер «Коли відпочивають янголи» (Марина Аромштам)
Прочитати повість - скорочено
05.05 Марина Аромштам "Коли відпочивають янголи". Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляху в житті тощо).
1. Виконати тестові завдання
2. Опрацювати запитання та завдання на с. 284
12.05 КР "Література ХХ-ХІ століть".
Виконати контрольний тест
14.05 Ульф Старк "Диваки і зануди" або Шведер Оса Ган "Сни шовкопряда".
Завдання: прочитати один із творів; записати у зошиті, які проблеми порушує автор; написати свої враження ві твору.
19.05 УРЗМ Урок-роздум "Виховна роль літератури"
Напишіть есе-роздум на тему: "У чому повчальність підліткової літератури" (1-1,5 сторінок тексту, звертатиму увагу на власні думки, а не з інтернету)
21.05 Узагальнення та систематизація вивченого протягом року навчального матеріалу.
Виконати підсумкові завдання
26.05 "Альбом добрих побажань від літературних героїв вивчених художніх творів"
Немає коментарів:
Дописати коментар